Members

Tuesday, September 13, 2011

Photographer -Masih dalam Belajar (wedding Photo)

Belajar dan terus belajar.. cari idea yang boleh menjadikan gambar itu menarik... elakkan dari banyak pada edit... elakkan dari hasil sekali shoot itu x jadi... setiap yang kita snap.. tmbah2 kalau guna DSLR elak dari snap pic x jadi.. dan membuatkan kita DELETE picture itu... ini akan merugikan SHUTTER RELEASE.. kerana DSLR macam kereta la jugak.. Sampai masa minyak Hitam nak kene tukar.. DSLR pun mcm tu jugak..sampai tahap.. kene p hantar service.. hurm... berpulan kepada tajuk post kali ni.. hari raya lepas.. aku ada ikut my parents p kenduri.. anak spupu aku kawen... aku try la jugak cari sudut yang boleh aku Shoot.. nk ambik sudut tengah2 pun aku tgk Photographer yang ada cam x ske jerk kehadiran aku.. jemmmmm... korang tgk la pic ni ek...

Dari Hujung: aku x kenal..(hehe), Anak spupu aku, tau2 la kan bini dia ar tu...(ahaks), mak nye.. Ayah nye..

No comments: